9. heinäkuuta 2010

hän osasi sisään tulla

Töitä, töitä, töitä. Sitä mulle nykyään kuuluu. Ja pebastahan se on, jos nyt totta puhutaan. Mutta ei pidä valittaa.
Asoksen vaatteet saapu jo maanantaina, vaikka odotin niitä torstaille. Joten nepä esittelen nyt.

 Tää JunkFoodin t-paita kiinnitti ekana mun huomion ja sitten tykästyin siihen tosi paljon. Hintaa tälle rievulle tuli n. 9 euroo.


Ja sitten tää oli toinen. Kotona kokeilun jälkeen aloinkin tykkäämään tästä vähän enemmän. Väri oli hyvä ja kuva myös. Tää oli myös halvempi rele, eli 7 euroo suurinpiirtein.Ainiin ja plussaa nää Junkfoodin t-paidat saa siitä että ne on Made in usa!


Ja vielä sitten tällänen iha peruspaita. Tuo kaula-aukko on aika syvä enkä oo ihan niin hc että pitäisin rintakehää paljaana joten t-paita ton alle. Tän hinta sitten oli 12,50euroo.

Mun täytyy vielä sellainen paljastus tässä kertoa että viime aikoina oon ollu vähän tyytymätön tähän blogiin. Tai siis musta kun tää on kauheen epämääränen ja sellanen. Haluaisin sellasen että ois paljon kuvia ja vähän selitystä. Tosin oon kyllä sellanen selittäjä että en usko pystyväni lyhyeen selitykseen :D No mutta kuitenkin. Uuden blogin tekeminen houkuttais ihan vähän, mutta sitten toisaalta en tiedä löytäiskö kaikki entiset lukijat sinne. yhyy


1 kommentti:

jennika kirjoitti...

minä ainakin löydän tieni<3