30. kesäkuuta 2010

Päivä minun makuuni

Tänään olikin kauan kaivattu vapaapäivä. Onnistuin heräämään 11.30, ja mulle se on ihan hyvissä ajoin... Kun katoin sitten heränneenä peiliin, niin huomasin että taas toi mun silmä on lurpsahtanu. Tai turvonnu ja menny vähän kiinni. Viimeks kävi keväällä niin, ja nyt uudelleen. Toivottvasti lähtis nopeesti pois. Heräämisen jälkeen  piti lähtee pankkiin koska en tienny (eikä äitikään :D) mun tilinumeroa, joten mun piti käydä sitä kysymässä sieltä. Sain sen selville ja annettua eteenpäin. Nyt sitten vaan odottelen mun ekaa virallista palkkaa. Miten jännää!
Sen jälkeen söin ja suuntasin päiväkahveille meidän huvimajaan.

Tein tollasen suun tohon kahvista, ettei noi munkit näyttäis niin irstailta

Antoisan (ja yksityisen) kahvihetken jälkeen halusin olla ulkona, joten päätin sitten jäädä köllöttelemään aurinkoon. 
jäätee on hyvää
näin hyvää

Koska en osaa pysyy pitkään paikoillaan niin räpsin aina välillä epämääräsiä kuvia... 
lille bror
 joku pummi-akkakin eksy meidän pihalle... 
 (miljoonan arvoinen mainoskuva) 
 paras ja halvin ostos koskaan 

Loppuillan taidan viettää lahnaillen. Koneella istuminen ei hirveesti houkuta koska on kuuma. Toisaalta voisin mennä uimaan, mutta en jaksa mennä sinne lammelle ja järvessä taitaa olla vielä aika viileetä vettä. Enköhän mä jotain saa kehiteltyä... Tai sitten en. 

5 kommenttia:

Essi kirjoitti...

ihanat vihreät jotkut kengät tossut mitkä lie<33333 euron maksoivat kjyväskylän h&mstä<333 minä olin mukana<3 kun ostit<3<33h yvä ostos<33 vähä isot mulle oli

joona kirjoitti...

OVAT KYLLÄ IHANAT<3333 SANDAALIT<3 Ja mukana olit kyllä ja oli vähän isot kun sun jalkahan on sellanen tosi pien <3<3<3 rakkaussandaalit<3

kia kirjoitti...

Jaa vai että pummi... Ihme ettet laittanu pirikuvaa. Tosin sekin on vissii parempi ku noi muut hoho. Bad face day (every day)

Clipping Path kirjoitti...

I'm personally a big fan of sixsevenallgoodgirlsgotoheaven blog. Thanks for sharing this post.

David Millar kirjoitti...



Beautiful! I enjoyed my time spent on your lovely blog. Photo Retouching Services
background removal service